Minden ,ami én vagyok

Az én véleményem

Az én véleményem

Mások és az én véleményem magamról..

2017. október 15. - Hanna Fehér

Ma azt fogom kifejteni ,hogy mit is gondolok a felém érkező véleményekről és ,hogy én mit gondolok magamról.
 Szóval ,hogy őszine legyek engem nem túlzottan érdekel mások véleménye. Nekem egyelőre még magamnak kell megfelelnem nem másoknak. Akármennyire próbálom megszeretni egyszerűen nem megy. Mindig találok valami olyat magamon, amire azt mondom ,hogy ewww.Most legjobban a súlyommal és a testalkatommal van a probémám. Igazából estig sorolhatnám ,hogy mit nem szeretek magamon..Van pár dolog ,amit még tűrhetőnek tartok ,mint pl.: a szemszínem (mondjuk jobban örülnék zöldebb szemeknek) és a körmeim (néha szép hosszúak és azt imádom ,bár nagyon sokszor letörik). Mást nem is tudnék mondani..Szerintem a személyiségem is borzasztó. Rosszindulatú ,gyűlölködő, pesszimista ember vagyok..,ha van bennem kedvesség ,az is csak egy kicsi. Úgymond mindent utálok (kivéve a szüleimet, a barátaimat és az állatokat), ezt még a barátaim is megmondták. Néha azt gondolom ,hogy mások jobban szeretnének ,ha kis kedves ,cuki ,pozitív lány lennék. A pesszimizmus úgy árad belőlem ,hogy 1 másodperc alatt mások jókedvét szoktam elrontani. Még a szüleim is azt mondták ,hogy nincs bennem semmilyen lányosság, kedvesség és ,hogy jobban örültek volna egy olyan kislánynak ,aki jószívű stb. Kiskoromban mindig mosolyogtam ,igazi kis Barbie baba voltam (csak barna hajjal :D) és a családom nem számított rá ,hogy ilyen undok ,bunkó leszek. Mondjuk az a baj ,hogy én hamarabb szeretnék külsőre megváltozni ,mint belsőre. És szerintem belsőleg sokkal rondább vagyok ,mint külsőleg. Van egy olyan barátnőm ,aki az az igazi lány..kedves, ,,cuki" ,mindenkinek segíteni akar..Néha olyan szeretnék lenni ,mint ő ,viszont nem sikerül ,mert nem tudom egyik napról a másikra megváltoztatni magam. A saját anyám szokta nekem mondani ,hogy bárcsak olyan lennék ,mint ő. Én mindig azt válaszolom ,hogy aki igazán szeret engem az úgy szeret ,ahogyan vagyok..külsőleg és belsőleg is és bízom benne ,hogy ez így is lesz ,mert nem tudok megváltozni (annyira nem is szeretnék).
 Akkor most térjünk át arra ,hogy mit gondolok mások véleményéről. Szépen kifejtem magam: kurvára nem érdekel. Régen az volt a baj ,hogy igenis számított ,hogy mások mit gondolnak rólam. Volt úgy ,hogy csak azért nem vettem fel a kedvenc ruhámat ,mert mások kinevetnének, kigúnyolnának vagy csak szimplán magukban mondanák, hogy úristen ,hogy nézek ki. Akkoriban biztosan nem mertem volna visszaszólni nekik, ma viszont nem csak ,hogy visszaszólnék ,hanem nekik is ugornék (khmm..mondtam már ,hogy erőszakos is vagyok? :D). Egyébként sem értem ,hogy miért kell valakit mentálisan bántani. Ezzel lehet olyan lelki fájdalmat okoznak neki, hogy depressziós lesz vagy hasonló. Vannak olyan emberek ,akiknek az a jó, ha másoknak fájdalmat okoznak (akár fizikailag is). Mint mondtam régen mások miatt nem csináltam azt ,amit szeretnék vagy éppen azt csináltam ,amit nem szeretnék. Most azt veszek fel ,amit akarok és nem gondolok arra ,hogy mit fognak róla mondani (büszkén hordom az animés és a k-popos felsőimet). Nem csinálom mások miatt azt ,amit nem szeretnék, a saját döntéseim alapján élek. Szerintem az sokkal fontosabb ,hogy magadnak felelj meg ,hogy magadnak tetszél, mint az ,hogy mások miatt ,,tedd tönkre" az életed/magad. 
 Én az üzenem ,hogy magaddal törődj ,ne másokkal. :D Szóval ennyi is lett volna a mai téma, remélem tetszett. További szép napot :3

A bejegyzés trackback címe:

https://azenvelemenyem17.blog.hu/api/trackback/id/tr8612983818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Coco Chanel Eszterrrka 2017.10.16. 15:07:36

Love yourself. Jobban le sem írhattad volna. Mindenki önmagával törődjön és legyen önmaga- ezzel tötálisan egyet tudok érteni. Ennek ellenére nem szeretem, ha egy hozzám közel álló személy nincs magával megelégedve, annak ellenére, hogy egy értelmes, értékes ember. Lehet, hogy nem nézel minden elébe, hogy ez milyen nagyon szipcsi-szupcsi és remek lesz, ha meglátsz egy pillangót, nem kezded el vidáman kergetni, a virágoknak meg nem beszívod az illatát egy hatalmas, undortó vigyorral az arcodon, ami ki van pirulva attól, hogy előtte fél órát ugráltál felfelé egy dombon, csak mert jó idő van és süt a nap, ilyenkor pedig tele vagy energiával, hanem ha meglátsz egy növény elmenekülsz, mert félsz tőlük. Nem baj, hogy egy iőds néniről nem az jut eszedbe, milyen cuki, hogy járókerettel bénázik az úton, miután élete nagyrészét nélkülözéssel és nyomorúságban, szomorúságban töltötte, hanem az ugrik be, hogy ő is nemsokára meghal. Az sem baj, hogy nem szereted még legidegesítőbb osztálytársadat is. Hidd el, sokkal szebb dolog pesszimistán önmagadnak lenni, mint az volna, ha egy hatlmas művigyorral hitetnéd el mindenkivel, hogy milyen kis aranyos, emberszerető, cukormázas unikorniscsomag vagy, aki délutánonként kiugrál a határba, ahol lehányja a szivárványt. Ha valaki beszól, nem baj az, ha nem mosolyogva énekelsz neki egy hippislágert vagy adsz neki egy tábla csokit, csak mert miért ne. Sokkal célravezetőbb, ha igenis vissza tudsz szólni neki, megvédeni magadat. Az agresszió tud hátulütő lenni, de sokszor hasznos.
A szempilláidat kihagytad a külső jellemzésedből, pedig hidd el, sok lány akarna olyan pillákat (köztük én is), amilyenek neked vannak. A szemed kifejezetten szép, ahogyan a hajszíned is, tudod jól, hogy én is olyat szeretnék. Az alkatod teljesen normális. Talán nem vagy egy modell, de kövérnek semmilyen körülmények között nem vagy neeóvezhető. A magasságodat ne felejtsük el, ha pluszba még egy kicsit nősz, nőhöz tökéletes, ideális magasságod lesz, ötünk közül szerintem mindenki irigyeli. És abszolút, csak mint barát a barátnak, szerintem ötünk közül neked van a legszebb arcod. (Úristen, ez amúgy milyen leszbis! Na, mindegy, az osztálytársak úgyse látják. :D)
süti beállítások módosítása