Minden ,ami én vagyok

Az én véleményem

Az én véleményem

Bemutatkozás..

2017. szeptember 30. - Hanna Fehér

Sziasztok ,olvasók! 
Arra nem is gondoltam volna,hogy egyszer blogot indítok,de hirtelen felindulásból úgy döntöttem,hogy miért is ne. Lehetséges ,hogy a helyesírásom nem lesz a legjobb,de próbálom a tőlem telhető legjobbat kihozni. :) 
Tehát...miről is fogok írni? Hát mindenféle dologról ,ami szerintem olyan téma, amit érdemes lenne kifejtenem. A mai világ már szinte mindennapi dolgaira is célzok...,amik már rendesen kikészítenek. Nem a háborúkat,politikai dolgokat szeretném megvitatni, hanem inkább a mai embereket, hogy milyenek lette egyes kisgyerekek,felnőttek stb..
Sok emberrel tuti nem fog egyezni a gondolkodásunk, a vélemnyünk,de kifejezetten azért hoztam létre ezt a blogot,hogy az én véleményemet tudjam elmondani.
Most egy kicsit beszélek magamról is: 
-17 éves tini vagyok..tudom,tudom lehet gondolni ,hogy mit tudok én még ennyi évesen ,de én úgy érzem ,hogy akármennyi éves is az ember ,a véleménye ugyanúgy számít.
-Szlovákiában élek, de az anyanyelvem a magyar. Szlovákot tanulok,de sajnos nagyon rosszul tudok csak "beszélni".
Az a probléma ,hogy nem nagyon tudok fontos dolgokat leírni :D. Na mindegy, majd úgyis a blogok alapján valamennyit megtudhattok rólam. :) 
Ennyi is lett volna a bemutatkozás, remélem tetszeni fognak a további bejegyzéseim. :3

A bejegyzés trackback címe:

https://azenvelemenyem17.blog.hu/api/trackback/id/tr7412913783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása