Minden ,ami én vagyok

Az én véleményem

Az én véleményem

Véleményem a mai 11-15 éves lányokról..

2017. október 01. - Hanna Fehér

Ez kifejezetten az a téma ,ami engem a legjobban kikészít...a mai kis 11-15 éves lányok. Előre figyelmeztetek mindenkit,hogy ebben a posztban káromkodások találhatók! 
Fúh..naszóval azt sem tudom mit is gondoljak ezekről a mai kis ribancokról. Akinek nem inge, ne vegye magára,de most komolyan..Nap mint nap mindenhol azt látod ,hogy a kis 12 éves lányok a seggüket mutogatják az interneten vagy akár kint is az utcán. Nekem ahhoz semmi közöm nincs ,hogy mit vesznek fel mások,hiszen az az ő dolguk ,mint az én dolgom is az ,hogy én mit veszek fel..,deviszont azzal már elég nagy probléma van ha a picsavillantós ruhákban járkálnak annyi évesen. Személy szerint én, amikor még csak akkora lehettem ,mint ők én csakis gatyákat hordtam, mert nagyon fiús voltam (most is az vagyok..). Ha valaki rendes ,hosszú szoknyát hord az még tök normális ,sőt..viszont ha olyan szoknyát vesz fel ,amiben ha lép egyet már kint is a segge az már több a soknál. Aztán persze hajolgatnak a Pistike meg a Sanyika előtt ,hogy nézzék meg milyen szép csipkés tangájuk van. De mondjuk meg,hogy ez még a jobb eset, mert például az interneten már a 22 éves pasijuknak küldözetik a meztelen képeket az már egy teljesen más dolog. Ilyenkor már nem is a gyerekkel van a nagy probléma ,hanem a szülőkkel ,akik basznak rá figyeni a gyerekükre ,és ez miatt ilyen kis kurvák lesznek. Aztán ,ha esetleg valami miatt kikerül az adott közösségi oldalra a kép ,amin a kiscsaj félmeztelenül/ meztelenül van ,akkor jönnek a problémák. Mindenki le fogja őket nézni ,kinevetik majd, mindenféle kurvának hívják, ami miatt a gyerek képes bántani magát, esetleg öngyilkos is lesz. És ez nagyrészt a szülők hibája (persze a gyereké is) ,akik miután értesültek róla ,hogy a kis Margitka végzett magával köpni, nyelni nem tudnak. Nah..ez volt az egyik fajta probléma. A másik szerintem egy jóval nagyobb gond, ami sajnos már a mai világban normálisnak számít..Ez pedig nem más ,mint az ,hogy a kis 10 éveseknek már ,,komoly" párkapcsolatuk van..Régen az volt a normális ,hogy valaki 16-19 évesen veszti el a szűzességét (én még nem is csókolóztam ,pedig már 17 vagyok) ,ma már ez ciki és az a menő,ha valaki 11 évesen már lefeküdt valakivel.És ettől már a normális felnőtteknek, örgeknek a lélegzetük is eláll. Viszont azoknak a bizonyos lányoknak a szülei majdnemhogy büszkék rájuk. Vagy van a másik eset ,amikor a szülők azt hiszik ,hogy egy normális kis prűd gyerekük van ,miközben az a gyerek már minimum 5, nála 10 évvel öregebb pasival összefeküdt, aztán ,amikor megtudják ,akkor sem magukat hibáztatják ,hogy: ,,Hoppá, nem figyeltünk a lányunkra, ezért egy kurva lett" ,hanem a gyereket hibáztatják. Nem azt mondom,hogy a gyereket nem kell hibáztatni,igenis kell ,de az a lány sem lenne ilyen ,ha szülei jobban figyeltek volna rá,arra ,hogy kivel barátkozik. És ezek a kis kurvák más normális ,okos lányokat tesznek olyanná ,amilyenek ők. Nekem például olyan barátaim vannak ,akik inkább kockák,stréberek,fiúsak, mint ribancosak. Egyébként sokszor elgondolkozom azon,hogyha egyszer ezeknek a bizonyos lányoknak születik gyerekük ,és a kisfiú/kislány megkérdezi, hogy: ,,Anyu ,ugye neked is apa volt az első?" (az én szüleimnek nem volt párkapcsolatuk egymás előtt + én is az elsővel szeretnék megházasodni/ összeköltözni), erre mondjuk az anyuka azt válaszolja ,hogy: ,,Nem ,apád előtt még 60 pasim volt" ,és ekkor jön az ,hogy a gyerek azt hiszi ,hogy ez a normális, szóval ő is 40 pasival összefekszik stb. Van egy olyan barátnőm ,akinek a 10-15 év körüli ismerősei közül egyik sem szűz. Ha 15 évesen veszted el a szerintem még nem olyan bozasztó..,korai,de nem olyan ,mintha 10 évesen vesztette volna el. Én elmondom ,hogy nekem még 1 barátom sem volt és még egy ideig nem is akarok ,mert nincs nagyon szükségem egy párkapcsolatra.
Nah..ezzel befejeztem az első témámat. Nem tudom mások mit gondolnak róla,de nekem ez a véleményem. És ,mint írtam a blog elején: ,,Akinek nem inge,ne vegye magára."
(A helyesírási hibáimat sajnálom,de nem vagyok tökéletes helyesíró.) 

A bejegyzés trackback címe:

https://azenvelemenyem17.blog.hu/api/trackback/id/tr2212913869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása