Minden ,ami én vagyok

Az én véleményem

Az én véleményem

Véleményem a selyemfiúkákról..

2017. október 01. - Hanna Fehér

Nah a következő témánk nem más ,mint a selyemfiúk/páwák. (Egyébként nyugalom..,nem csak ezekről a témákról lesznek posztok.)
Körülbelül ugyan az a véleményem róluk ,mint a ribancokról. Egyszerűen rosszul vagyok tőlük. Kikre utalok? Hát az olyan kis ,,fiúkra" ,akiknekl 1 méteres haj van a fejük közepén, a seggüket sem tudják kitöröni maguknak. Konkrétan semmit sem tudnak maguktól megcsinálni, csak gyártani a haszontalan musical.ly-s hülyeségeket ,amin a padlót baszkodják. Ahelyett ,hogy tanulnának és felépítenék a jövőjüket csak a pöcsüket húzkodják otthon meg plüssmacikkal ,,fekszenek le". Ezeknek meg a kis ribancoknak az egész élet csak a szexből áll..igaz ,hogy ez egy nagyon fontos ,,folyamat" az életben (XD), de nem értem ,hogy ez mit keres egy ilyen 12 évesenek a dolgaiban. Lehet érdeklődhet a téma iránt, hiszen serdülőkorban van, de attól még nam azt mondom ,hogy már napi számra csinálnia kéne. Az öltözködés a másik dolog. Mit bánom én ,hogy éppenségel mit vesz fel, vegye fel,ami neki tetszik. DE nem kéne lányoknak való cicanadrágot vagy szakadt gatyát hordania. Jó,hogy nem szívecskés rózsaszín pulcsiban mászkál (sajnos láttam már ilyet). Amúgy szerintem az öltözködés a legkisebb gond. Itt azzan van a legnagyob probléma ,hogy szinte semmit nem tudnak maguk mecsinálni,ezért semmilyen férfiasság nincsen bennük. Ha például megkérnéd ,hogy csinálja meg a legegyszerűbb kaját a világon, mondjuk csináljon egy vajas kenyeret ,az olyan nehéz feladat lenne számára ,hogy maximum a kezét vágná le. Én feltekintek apámra, aki bármit meg tud főzni úgy,hogy még receptet sem kell kikeresnie. Bármit megszerel úgy,hogy igazából előtte még nem is dolgozott azzal a dologgal. Magától barkácsol akármilyen kis házikót vagy bármilyen más cuccot anélkül ,hogy egyszer is elolvasná ,hogyan kell csinálni. És egy nagyon erős ember ,aki nem kezd el minden aprócska dolgon bőgni. A mai selyemfiúk már azon bőgnek ,ha beütik a kezüket vagy mondjuk azt mondják nekik ,hogy nem kapnak csokit vagy mit tudom én..Az egy nagy gond ,hogy ezek mind elhiszik,hogy ők a legjobbak, a leghelyesebbek, minden lány rájuk vágyik. Minden normális lány olyan fiút szeretne ,aki tud segítség nélkül gondoskodni magáról, van benne férfiasság és esetenként tud főzni. Amior alapiskolába jártam a 2-3.-osok már káromkodtak, hangosan ordítatták a szexről szóló zenéket és a 8-9.-eseknek szólogattak be. Én ennyi évesen Barbie babával játszottam , a bátyám autókkal stb. Meg nem mertem szólalni, ha nálam nagyobbak elmentek mellettem ,azt sem tudtam ,mi az a szex és 1 trágár szavat sem ismertem. Ebből lehet észrevenni,hogy azalatt a pár év alatt mennyit is változott a világ. Pár éve még észre sem vettem ,hogy mennyi ribanc meg páva van..lehet ,hogy csak szimlán nem érdekelt,hogy mi történik körülöttem vagy a világ kurvára gyorsan megváltozott. A szüleim is csak úgy néznek ,amikor meghallanak egy 3.-ost káromkodni vagy meglássák ,hogyan öltöznek. Amikor megmondom nekik,hogy egy 12 éves kisfiú beszólt nekem ,hogy milyen jó seggem ,akkor ők is azon panaszkodtak ,hogy milyenné lett a világ. Remélem ,hogy ez hamarosan megváltozik, jó irányba. 
Elnézést kérek a sok káromkodásért,de csak úgy előjön belőlem. A következő témám már nem ilyen káromkodós lesz. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://azenvelemenyem17.blog.hu/api/trackback/id/tr2712914375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása