Minden ,ami én vagyok

Az én véleményem

Az én véleményem

Mi a véleményem a k-popról?

2017. október 01. - Hanna Fehér

A mostani témánk nem más, mint a k-pop. Esetleg ha valaki nem tudná mi az a k-pop ,annak elmondom: a k-pop kóreai pop, tehát kóreai nyelvű zene :D 
Személy szerint én jobban szeretem a kóreai,japán zenéket ,mint a magyart, angolt vagy akármilyen más nyelvű zenét. Egyszerűen van benne valami ,ami megfog. Imádom a magát a nyelvet is ,mondjuk a kóreai nekem nagyon bonyolult, viszont a japán egészen könnyű. Sajnálom ,hogy ezek a fajtájú zenék nem mennek az itteni rádiókban. Magát a j-popot (japán pop) nem annyira szeretem, hallgattam párat ,de valahogy nem tetszenek. Ha már japán zenét szeretnék, akkor inkább anime openingeket hallgatok. 
Nah ,de akkor térjünk rendesen a k-popra. Miközben ezt a blogot írom ,akkor is azt hallgatok. :D Már több, mint egy fél éve (tudom nem nagyon hosszú ideje) hallgatom a BTS nevű bandát. Egy barátnőm már előttem tudott róluk és ő ajánlotta nekem ,hogy hallgassak bele. Bevallom az elején nem nagyon tetszett maga a zene, mert nekem túl rappes volt, viszont utána többet érdeklődtem a banda iránt. Először csak a nevüket akartam megtudni ,de rögtön beleestem a fandomba. Nagyon megszerettem azokat a zenéket is ,amik azelőtt még nem is tetszettek. Régen azt gondoltam ,hogy mindenki ugyanúgy néz ki, most már a kezük alapján is meg tudom különböztetni őket. A BTS előtt hallgatam egy másik bandát , a SHINee-t. Az ő zenéjük is nagyon tetszik,viszont már nem nagyon érdeklődöm irántuk. Most már nagyon éneklősek számomra, nincs benne az a pörgés, ami a BTS-ben megvan. Valahogy most nincs nagyon kedvem más bandák zenéjéhez. Ami úgy tetszik az az EXO-tól a Monster ,a Seventeentől a Very nice, a Bigbangtől a Fantastic baby, a Bang bang bang és a Haru haru. 
Most ,hogy megvitattuk ,hogy melyik banda tetszik stb. térjünk rá arra, ami idegesít. Nem magára a k-popra gondolok, hanem azokra az emberekre ,akik még egy zenét sem hallottak tőlük ,de azt mondják rájuk ,hogy szar. Aztán ott a másik gond..Az, hogy mindenki úgy buzizza le őket ,hogy nem is ismeri őket (jó személyesen én sem ismerem őket, de tudok róluk egyet ,s mást). Pl. az apumnak az az indokja rá, hogy valamelyiknek magasabb a hangja..,az anyumnak az ,hogy festik a hajukat és ki vannak sminkelve. Ha a sminkes dolgot valaki meghallaná az ugyanúgy azt mondaná rájuk ,hogy buzik, viszont a szerződésükben benne van,hogy muszáj minden comebacknél hajszínt váltaniuk + mindig sminkelve kell lenniük. Az a kis smink meg igazából nem is látszik..Akármikor felhozom a k-pop témát akkor mindenkinek az jut az eszükbe ,hogy KÍNAI buzik. Itt van még egy gond..nem értem miért kell a kóreaiakat vagy a japánokat lekínaizni..azért mert ázsiaiak,attól még kurvára nem Kínaiak. Mi olyan nehéz azon, hogy kórea vagy japán? 
Egyébként ebből érzem ,hogy milyen rasszisták is az emberek..Bevallom én a feketéket nem annyira kedvelem ,de nem rasszista okokból. Viszont azzal már nagy baj van ,ha valaki azért képes lebuzizni, lefújozni az adott embert, mert ázsiai. Ott van az is ,hogy azt mondják rájuk,hogy ferdeszeműek..tehetnek róla ,hogy ilyennek születtek? A válasz NEM. 
Szóval..kibeszéltem eléggé ezt a témát is..elmentünk egy kicsit megint abba az irányba, amikor ideges lettem XD A következő poszt nem nagyon tudom még ,hogy miről fog szólni, majd máglátjuk.

Köszi,hogy elolvastad a posztot, legyen jó napod..

A bejegyzés trackback címe:

https://azenvelemenyem17.blog.hu/api/trackback/id/tr5212915291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása