Minden ,ami én vagyok

Az én véleményem

Az én véleményem

Mi a véleményem a homoszexualitásról?

2017. október 02. - Hanna Fehér

Mostani témánk egy kicsit komolyabb. Ma a homoszexualitásról és a homofóbokról fogunk beszélni.
Nah..ma elgondolkodtam azon, hogy itt Szlovákiában, Magyarországon stb.. miért nem lehet bevezetni a melegek házasságát. Szerintem nekik is annyi joguk van összeházasodni ,mint akármilyen más hetero embernek. Igaz a házasság nem itt a legnagyobb gond és nem is nagyon szükséges ahhoz ,hogy a melegek ugyanúgy boldogak legyenek. Csak gondolom ,hogy van pár ember ,akinek igenis fontos a házasságkötés és az ,hogy hivatalosan is egy párt alkot az adott férfival/nővel. Nekem például abszolút nem fontos a házasság, sőt én majdnem ,hogy hülyeségnek tartom. Szerintem nem nagyon fontos a boldogsághoz az ,hogy egy papírhoz legyél kötve. Plusz ,ha estleg úgy dönt a pár,hogy elválnak, akkor még azzal is szarakodni kell ,hogy ez megtörténjen. Ha csak összeköltöztek volna és nem lennének házasok ,akkor csak ,,szimplán" az egyik ember elmegy máshova, míg a másik a házban marad. Ennyi.
Okés ezzel eltértem egy kicsit a témától. Szóval mi is a véleményem a meleg emberekről? Nekem őszintén semmi bajom sincs velük ,sőt támogatom őket. Ma viszont az a baj ,hogy már túlzottan sok meleg ember van. Tehát egy homo ember hamarabb talál párt ,mint egy hetero. Ez mondhatja azt is ,hogy valami olyan helyen keresett párt ,ahol például csak melegek vannak. Viszont mondhatja azt is ,hogy már tényleg kezd több meleg lenni. Én folyton azt mondom maganak, hogy már annyi homosexuális fiú lesz ,hogy már nekem is csak lány fog jutni. Mint mondtam nekem magával a meleg emberekkel nincs bajom ,de azzal van ,hogy a fiúk szebben sminkelik magukat ,mint a lányok. Mit bánom én ,hogy otthonra vagy esetleg valamilyen eseményre sminkeli magát..viszont hétköznapra nem kéne művészi sminkeket csinálni. Aztán..engem kezd rohadtul idegesíteni a beszédjük..nem tudom minek kell olyan afektálva ,,lányosan" beszélni + az a járás..nah jó..
Most térjünk át a homofóbokra. Igazából nem nagyon tudok mit mondani róluk. Vannak ,akik nem olyan vészesek, viszont egyesek már szinte gusztustalanok. Miért kell bántani őket? Nem nagyon tehetnek róla ,hogy ilyen érzéseik vannak. Ez hasonló ,mintha valakinek van már mondjuk 7 éve egy szerelme (aki mellesleg észre sem veszi) ,próbál felhagyni az érzéseivel ,de egyszerűen nem tud..(khmm..én is egy ilyen ember vagyok..khmm..tsssss). Ennyi erővel a melegek is fújolhatnak meg utálhatják a heterókat. Amúgy is a szerelem az szerelem..akármilyen nem tetszen neked ,attól még ugyanúgy megérdemed azt ,hogy boldog párkapcsolatban élj.
Ezzel be is fejezném a mostani témát..
Köszi ,hogy elolvastad :) bye!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenvelemenyem17.blog.hu/api/trackback/id/tr8712921635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Coco Chanel Eszterrrka 2017.10.04. 17:36:48

Annyit tennék hozzá, hogy a melegek nem tehetnek a beszédstílusukról,az ilyen. Sminkelni meg esküszöm, több hetero pasi sminkeli magát, mint homo. A homoszexuálisokból meg mindig ugyanaz nyilatkozom volt; de sok mostanra több vállalja. :)
süti beállítások módosítása